Kundservice

Kundanpassad support

När du har ett problem, när du har en fråga, när du behöver stöd eller tydlig lösning finns vår supportavdelning för dig.

Kontakta supporten

För bäst hjälp använd i första hand formuläret längre ner på denna sida. Det går även bra att skicka ett mejl till support.software@exakta.se eller ringa 044-32 01 10.

För att vi snabbare skall kunna hjälpa dig ber vi dig att tänka på följande:
  • Kontrollera att svaret inte redan finns i vår kunskapsbank.
  • Har du flera problem, dela gärna upp dem i separata ärenden så varje ärende kan hanteras av olika personer.
  • Försök beskriva så detaljerat du kan om hur vi kan återskapa problemet. Om du enbart skriver t.ex. ”Min hemsida fungerar inte.” så kan det blir svårt för oss att ge dig ett bra svar. Vad exakt är det som inte fungerar? Hur ska det se ut när det fungerar? Vad behöver vi göra för att återskapa problemet? Osv.
  • Bifoga felmeddelanden likt loggfil eller skärmbild.

Support

Fyll i formuläret så noggrant du kan och har du bild på tex felmeddelande går det bra att skicka med detta.


Vanliga frågor

Hur byter jag lösenord på min e-postadress? Jag får så mycket spam, vad kan jag göra åt det? Vad är ett SSL-certifikat? Hur lägger man in ett SPF-record? I vår kunskapsbank finner du svaren på detta och många andra av de vanligaste frågorna.

Fri support?

För våra NXT-kunder ingår alltid fri support och du som har C4Butik kan teckna ett supportavtal för 599kr/mån eller så kan vi hjälpa er på löpande timtaxa (1200 kr/h för varje påbörjad timme).

Öppettider

Vår support är öppen måndag-torsdag kl 9-16 (lunchstängt kl 12-13) och fredag kl 9-12.

Fel utanför kontorstid

Behöver du support utanför normal kontorstid kan du teckna ett jouravtal. Läs mer om vårt jouravtal.

Support
Support