Fr.o.m. 20200701 ingår inte längre fri support för dig som använder vår C4Butik. Den avgift du betalar idag täcker kostnaden för webbhotellet, alltså själva serverplatsen där e-butiken ligger online på internet.
Tecknar du supportavtal så har du också möjlighet att lägga till ett jouravtal som ger dig tillgång till support fler timmar på dygnet samt helger. Tecknar du inte supportavtal före 20200701 kommer ni fortfarande ha tillgång till vår support fast då mot betalning vid varje tillfälle. För detaljer, se nedan.
Vad ingår?
Det som ingår i ett supportavtal är att du kan ringa och mejla och ställa frågor om e-butiken så som till exempel artiklar, bilder, frakt, betalning, ordrar, etc. Vi guidar dig även hur du exempelvis skapar undersidor och laddar upp bilder och pdf:er. Du kan även ställa frågor hur du lägger upp nya e-postkonton via cPanelen och var du hittar inställningar för inkommande och utgående servrar. Är något svårt att förklara kan vi koppla ihop oss och visa via delad skärm.
Vad kostar det?
599:-/månad
Vill du teckna supportavtal?
Kontakta oss på 044-32 01 10 eller support@exaktasoftware.se
Vad ingår inte i supportavtalet?
Samtal av utbildningskaraktär anses inte vara support. Du är då istället välkomna att boka en utbildning på distans eller på plats hos oss. Då får du en unik, kundanpassad utbildning där vi endast arbetar med din e-butik. Kontakta oss för offert. Support som kräver programmering och nyutveckling omfattas ej av supportavtalet. Installation och köp av moduler ingår inte i supportens åtagande. Anpassningar, konfiguration, inlägg av script eller övrig programmering ingår inte. Installation av e-postkonto i era lokala e-postklienter ingår inte heller.
Vi hjälper dig självklart gärna ändå om du ringer eller mejlar. Dock tar vi betalt för varje påbörjad timme á 1200 kr/h.
Du kan själv söka svar på de vanligaste frågorna via support.exaktasoftware.se