Serverproblem

04 december 2018 | Exakta Software

Serverproblem

I nuläget så är det serverproblem hos vår leverantör

Vi har fått in en del rapporter om att hemsidor hos oss laddar långsamt. Vi undersöker problemet.

Uppdatering 09:47: Felsökning pekar mot att problemet är nätverksrelaterat och intermittent. Vi fortsätter ringa in problemet och kommer testa utföra åtgärder inom kort.

Uppdatering 10:39: Felsökningen pågår fortfarande. Vi återkommer så fort vi har mer information.

Uppdatering 12:10: Felsökningen av problemet pågår fortfarande. Så snart vi har mer information att ge så kommer vi att uppdatera denna post.

Uppdatering 13:18: Vi har ringat in problemet och har en workaround på gång inom kort.

Uppdatering 14:56: De åtgärder som vidtogs efter senaste uppdateringen löste inte problemet på det sätt vi hoppades. Vi har utfört många tester och det ser bra ut från vissa ISPs men det är fortsatta problem via andra. Felsökning fortsätter och vi beklagar att det tar lång tid, vi uppdaterar då vi har ny information.

Uppdatering 16:12: Vi kommer nu genomföra en åtgärd som kommer orsaka att tillgången till tjänsterna hos oss för alla kommer ligga nere i 10-15 min. Det är en åtgärd som vi hoppas kommer lösa de problem som har varit under dagen.

Uppdatering 16:39: Läget ser bättre ut nu men vi fortsätter att övervaka.

 

Du kan läsa mer på https://status.oderland.com/

 

För att ge dig en bättre upplevelse av våra webbplatser placerar vi cookies på din dator, telefon eller läsplatta.

Jag förstår